casanovas

i fredags var det sista dansen för säsongen på parken här i gamleby. det var casanovas som spelade. innan på kvällen så bjöd jag mina vänner på middag. det var jenny med sina barn och hennes pojkvän och det var irre och robban med familj. jag bjöd på kräftor och tacopaj. det var trevligt och mysigt och vi satt ute för i fredags var det varmt. när vi hade ätit färdigt så plockade vi upp allt och satte igång en diskmaskin. irre och robban med familj åkte hem för irre var förkyld och orkade inte gå på dansen. min mamma kom och åt när hon kom från jobbet. mamma var ju barnvakt åt mina barn. jenny hennes pojkvän daniel och jag gick till dansen. jag dansade så mycket så när vi gick hem så hade jag träningsvärk i benen som satt i på lördagen med även på söndagen med.
 
 
 
//ha det gött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0