Bilbingo

Förlåt att jag inte skrivit på över en vecka men har inte haft så mycket att skriva om. Dagarna går och har varit rätt trött om dagarna för min äldsta son melvin vaknar tidigt. Så försöker sova lite grann när barnen är på dagis. Tisdagar och fredagar har jag wille min minsta hemma. Nu i 4 veckor har vi varit en dag i veckan på barnhabiliteringen jag och melvin. Melvin går hos en logoped för ska bli bättre med talet. Vi ska även dit nu på onsdag. På tisdag ska jag på ett möte på af. Jag väntar på svar ifrån 3 jobb. Ett på bowlinghallen här i gamleby och ett på restaurangen rubinen i Västervik och ett på hemtjänsten här i gamleby. Ikväll har jag och min kompis irre varit på bilbingo i Västervik. Vi vann inget idag. Vi ska även åka nästa söndag och då får vi hoppas att vi vinner för det är sista för säsongen.

//ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0