grillkväll

I lördags var jag och mina barn på grillkväll hos min bästa bästa vän och hennes man. dem hade 1 av 3 döttrar hemma. det var även den killen som vi blev kompisar med när vi var på dansen en vecka innan. jag umgås med han som kompis än så länge men framtiden får utvisa om hur det blir. vi alla hade en väldigt trevlig kväll hos min vän. vi grillade och åt, sen på kvällen spelade vi kubb. 
 
 
 
dagen efter på söndagen så gick vi till lekplatsen och lekte med barnen. då var fortfarande killkompisen med för han hade sovit över hos mig. även då hade vi kul. jag har alltid kul med min vän för hon har så fin och bra humor, 
 
 
Här är min fina, bästa och gulliga vän som jag aldrig kan vara utan. hon plus mina barn är mitt allt.
 
 
min fina wille
 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med ny kille! :) hoppas att det går bra och att han är duktigare på att hålla kuken uppe! Kram gumman

2016-04-14 @ 19:05:19
Postat av: Gunilla

Men Ema, läser du inte?!???! Dom e ju kompisar, Maria vil kanse inte ha kuken!

2016-04-15 @ 20:25:38
Postat av: Sandra

Men Gunilla, om man läser inlägget som heter uppdatering om killen så ser man ju vad Emma menar. Mia tycker faktiskt att sånt är viktigt har hon sagt och även om dom är kompisar nu så kanske dom blir mer än så i framtiden och då får vi ju hoppas att set även fungerar bra på det sexuella planet! Jag håller tummarna för dig Mia :D

2016-04-17 @ 12:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0