magoperation

Ja hur ska man lyckas här i världen. Man har barnen att ta hand om och så ska man lyckas få jobb efter föräldrarledigheten. Innan jag blev gravid med wille och även innan melvin med så sökte jag hur mycket jobb som helst så hur ska man lyckas nu? Jag hoppas jag kan lyckas att få jobb så fort som möjligt efter föräldraledigheten. För nu vill jag inte gå hemma så länge till. Sen är det att hitta den rätte då med. Vill hitta en kille som är underbar och allt och uppskattar en för den man är.

På torsdag ska jag in till sjukhuset i västervik för ska på första träffen hos kirurgen angående om jag kommer få en magoperation eller inte. Jag hoppas att jag kan få en magoperation för skulle må så mycket bättre då. Skulle orka leka mer med barnen när man är ute. 

//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0