jul

då har det varit julhelg nu och den har varit bra. julafton var det bara jag mina barn och min mamma. på juldagen var vi hos min bror och min svägerska i västervik. då fick vi träffa mina barns kusin, fasters lilla gull. även på juldagen körde jag ner min wille till hans pappa som bor i berga utanför oskarshamn. sen när jag kom hem som duschade jag och gjorde mig iordning för skulle på dans på kvällen på pumpen i södra vi. igår på annandagen så var jag och min kompis irre i västervik och åt china mat och sen på bio. vi såg filmen "en man som heter ove". den var faktiskt rolig men ändå lite ledsam, mysig på något sätt. idag har min lillebror och hans tjej varit här hos oss.
 
 
denna bil fick wille av sin morfar och hans sambo gunilla
 
 
här åker han på bilen
 
 
detta lego fick wille av sin "moster" milena plus sin morbror christer och deras familj.
 
 
Denna kanin fick wille av mig
 
 
det står till och med hans namn bak på bilen
 
 
detta pusslet fick han av mig
 
 
denna kossan fick han av mig
 
 
här är wille och jag
 
 
denna tröjan fick wille av sin mormor.
 
 
dessa sakerna fick min melvin av sin "moster" milena plus sin morbror christer och deras familj.
 
 
här är melvin och jag
 
 
detta lego fick melvin av sin morfar och hans sambo gunilla
 
 
här bygger melvin med legot
 
 
detta gosedjur fick melvin av mig
 
 
detta pusslet fick han av mig
 
 
denna tröja fick melvin av sin mormor
 
 
denna bok fick melvin av mig
 
 
här är mina fina pojkar som jag älskar över allt annat
 
 
detta paret örhängen fick jag av min bästa svägerska och min bror med familj
 
 
här är jag när min kompis och jag äter china mat innan bion. ni kan se här mot andra bilder 
som finns på bloggen att det syns att jag gått ner mycket redan.
 
 
detta halsband fick jag också från min bästa vän.
 
 
när jag var på pumpen då på juldagen så la dem ut efter halva kvällen att det var fullt  så inga fler kunde komma in.
 
 
dessa rödvinglas fick jag av min mamma och mina barn.
 
idag då min lillebror och hans tjej var här så fick jag en liten start till att kunna köpa en ny garderob sen
när jag har gått ner mer i vikt. jag fick alltså ett presentkort på hm på 300kr som jag ska köpa kläder för.
Detta var min jul. hoppas ni andra som läser min blogg också har haft en bra julhelg. god fortsättning.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0