dag i västervik

idag har min ena son som heter melvin och jag spenderat dagen i västervik. vi åkte hemifrån gamleby vid 10 och var inne hos min bror och mi underbara svägerska och fasters gull. mina barns kusin. efter lite fika och en stund snack så åkte vi tillsammans ner till stan från där dem bor. på torget kollade vi på invigning av isbanan och när Ayla och Yanko från bollibompa uppträdde. dem är så roande. sen var vi och åt på corner ett hamburge ställe. efter vi hade ätit så gick vi till en julmarknad som var på slottsholmen vid slottsruinen. där köpte jag grillkorv och prinskorv. det är alltid trevligt att umgår med min bror och min underbara svägerska.
 
 
på måndag ska jag till vårdcentralen och få aggrafferna vid sårena efter operationen borttagna. det ska bli skönt att få bort dem. annars mår jag bra efter operationen och gått ner än så länge ihop med flytet som ja gick på innan operationen. jag har gått ner 12 kg och det är på nästan 6 veckor.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0