lvu på barnen

Ja förra måndagen den 13 april så var jag och min pappa i Linköping på rättegång för att soc här har ansökt om lvu på mina barn. Rättegången var jobbig och hela tiden sen dess har jag gått runt och varit nervös. Men så igår ringde min advokat och sa beskedet att förvaltningsrätten i Linköping avslog soc ansökan om lvu. Då blev jag glad och kände att jag kunde andas ut. Alla runt omkring mig tycker jag tar hand om mina barn på ett bra sett. Nu är det bara att vänta på om soc ska överklaga eller inte. Tror dem har ca en månad på sig.

Idag har man varit duktig och planterat om blommorna så dem fick ny och fräsch jord. Men jag slängde några så det är lite tomt i fönstrena så ska köpa några pelargoner när det kommer att man kan köpa flera för ett pris.

var på möte på arbetsförmedlingen igår och fick höra om en bra utbildning som dem håller på att starta upp här där jag bor. En trädgårdsutbildning som jag gärna går för är intresserad av trädgård och tycker om att hålla på i trädgården. Jag har gröna fingrar som jag tycker. 

//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0