inskrivning

Ja då var man på af i måndags och skrev in sig. Jag blir tilldelad en handläggare som antingen skickar ut en tid eller ringer eller mailar om en tid. Jag hoppas jag får en tid nästa vecka. 

Det jag gör och vill göra är att jag söker jobb inför sommaren. Om jag bara får ett jobb som är över sommaren eller inte får ett sommarjobb så vill jag plugga till hösten. Då är det en restaurang utbildning som af har eller service utbildning mot handels som af/miroi har. så går mina tankar just nu. 

nu är det långhelg med påsk. Ska bara umgås med min familj. Barnen och min mamma. Jag hoppas alla får en trevlig påsk. 

Lördagen efter påsk allltså den 11 april ska vi ha kalas för min äldsta son melvin. Han blir 3 år onsdagen efter sen alltså den 15 april. 

//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0