Ultimatum

Ja nu när det gått mer än en vecka sen jag blev singel så har jag fått reda på att fredrik hade varit otrogen. Med en som jag känner lite med och nu igår så knullade han med en till. så jag har ställt ultimatum till han och det är att om han håller på att knulla runt så får han inte träffa sitt barn. han måste sluta att göra det för annars får han inte träffa barnet. han får inte göra det för jag vill inte att mitt barn ska ty sig till ny tjej efter ny tjej och så vidare. är det fel av mig att göra det eller?

Kommentarer
Postat av: sund

Det är upp till F om han vill bytta tjej hela tiden och du kan inte hindra honom från att träfa sitt barn på dom vilkoren
Det ända du kan göra e att koma överens med F att när han och barnet väk ses så ska de bara vara dom två. Du har ingen laglig rätt alls att förneka honom att träffa barnet på dom grunderna. Och risk finns att om ni skulle dra igång någon vårdnads tvist så kan F få hela vårdnaden.. Förstår att det e jobbigt för dig att han träffar nya men det e inget som har med hans pappa roll att göra..

Svar: jag tycker inte det är jobbigt men han får hålla sig till en tjej och inte knulla runt med många.
Maria Davidsson

2013-09-22 @ 10:17:01
Postat av: Anonym

klart det är fel av dig,att han knullar runt har väl inget med erat barn att göra?? att ni har barn ihop är väl en sak sen vem han knullar med är ju inte ditt problem längre eller hur? att ta ifrån en pappa sitt barn pga det håller nog knappast.....

2013-09-22 @ 13:10:12
Postat av: A

Varför skaffar du barn med någon som knullar runt då? Viste väl innan att han varit otrogen mot sina förra tjejer. Det var ju ett planerat barn låter det som. ett tipps- bli inte med barn innan du känner mannen.
Och du kan aaldrig neka pappa n att få träffa sitt barn på det sättet.

2013-09-23 @ 12:06:40
Postat av: Anonym

för det första så var inte så snabb med att skaffa barn med den du blir tillsammans med. Du kväver ju killarna med att du vill gifta dig o bilda familj så snabbt. Det funkar inte så i verkligen livet. För det andra så kan du inte kräva något utav honom när ni väl gjort slut. Men ni har valt o sätta ett barn till världen o det kommer ni få vara med om att ha vårdnaden fram till den fyller 18 år tänk på det nästa gång ni sätter ett barn till världen.

Svar: det var han som sa att han ville förlova sig så snabbt. det var han som ragga på mig via zoosk via facebook från början och innan vi blev ihop så visste jag inte att han hade varit otrogen mot andra som han hade haft innan. men när jag fick reda på det så sa han att han hade slutat med att vara otrogen. jag vet hur det är med barn för jag har en son sen innan. Hans mamma är otroligt besviken på han för hon säger när ska han bli vuxen för det är inte ett vuxet beteende att hålla på så här att knulla runt och sätta barn till värden och dessutom tyckte hon mycket om mig och min son sen innan.
Maria Davidsson

2013-09-24 @ 09:09:19
Postat av: e

Fyfan vilket svin, det märks att hissen inte går ända upp på han..

2013-09-24 @ 09:22:02
Postat av: e

.. och inte på dig heller faktiskt!

2013-09-25 @ 13:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0