singel

ja då är man singel för den underbara killen fredrik som jag hade har gjort slut. han har gjort slut via ett program som vi har på telefonerna som heter voxer. han är väldigt feg som gör slut via det och inte mellan 4 ögon. hans syskon och mamma undrar vad han håller på med som bara sätter barn till värden och inte stannar hos mamman. för det är ju så att jag är gravid. Han började göra slut i tisdags och så igår gjorde han definitivt slut. han gjorde slut bara sådär. vi hade inte bråkat och inget otrogenhet och inget annat bara sådär gjorde han slut. så i tisdags och igår grät jag en hel del för blev väldigt ledsen. Jag älskar han fortfarande lika mycket men jag vet inte vad det kom ifrån. han säger att han är osäker på sig själv. om du läser detta så vet du vad jag känner för dig.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0