Inskolning på dagis

Ja nu skolar jag in Melvin på dagis igen för nu har han ju bytt dagis. Men det blir bara en vecka inskolning denna gången för när det gick så bra på dagis i Oskarshamn. Det går lika bra på dagis här i Gamleby med. 

Igår ringde jag till bostadsbolaget och frågade om min mamma kan stå för en lägenhet åt mig. Dem sa att dem kollar upp det om jag skulle få en lägenhet så dem sa till mig att göra intresseanmälningar på det som kom in som jag skulle kunna tänka mig. Så igår gjorde jag en intresseanmälan på en lägenhet. Sista anmälningsdagen för den lägenheten är den 7 okt och den är ledig från och med den 1 dec.

Idag har jag varit flitig efter vi kom hem från inskolningen, jag har dammsugit och dammat hela mammas lägenhet och imorgon ska jag torka golvet och efter det baka en sorts kakor och jag ska även stryka en tvätt.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0