lycklig

ja förra helgen var jag och Melvin då på Öland för att fira pappa för det var ju fars dag på söndagen. min pappa fixade även bromsbeläggen på min bil så nu låter den inte förfärligt när jag bromsar.

denna helgen är en myshelg för mig för min mamma är barnvakt åt Melvin och jag är hos en underbar kille. jag får sova ut denna helg för om jag har Melvin så får man inte sova ut för han vaknar tidigt även på helgerna.

i måndags började jag praktik på stagårds café i Gamleby och där kommer jag vara tills jag ska föda. det går bra och jag får göra lite allt möjligt. men i onsdags var jag ledig för då var jag på ultraljud igen. men det var för otydligt igen att se könet. men det hade växt så det var i lagom storlek för den veckan jag är i. idag är jag 25+1.






Kommentarer
Postat av: Ada

Har du en ny kille???

2013-11-17 @ 11:42:41
Postat av: Sanna

Var hittar du alla dina killar maria? Tänk lite på ditt barn så du väljer rätt nu. Det är inte så bra att byta "pappa" till honom hela tiden.

2013-11-23 @ 11:16:36
Postat av: EJ

Vad är det för fel på Anders? Han svarar inte på det själv. Han verkar helt sexfixerad och jättekonstig.

Svar: ja han är sexfixerad och även misshandlare. han hjälper inte till om man bor med han. han sitter bara och spelar dataspel eller tv spel. han är psykiskt dålig. han hotar folk.
Maria Davidsson

2013-11-30 @ 19:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0