Möhippa & Plantering

Ja i lördags den 25 maj så var jag med ett tjejgäng på möhippa för en av oss tjejer ska gifta sig. Vi hade en väldigt trevlig dag och kväll. Först var vi tjejer som hade planerat möhippan hos en av oss tjejer och gjorde iordning oss. strax efter 11:00 så gick vi hem till hon som ska gifta sig och överraskade henne och gjorde henne iordning. Efter vi hade gjort iordning henne så hade vi en liten frågesport för henne och då var det lite frågor om hennes blivande man. Efter det så åkte vi till stan och gick på stan och lät hon som ska gifta sig dela ut godisklubbor och kondomer. hon gick in för det. det var mycket folk på stan för det var marknad. vi var på stan ända till klockan 16:00 för då gick vi till ett ställe för att äta och då åt vi buffé och det var gott. efter det så åkte vi hem till där hon som ska gifta sig bor för att ha lite kul och prata och annat. vi spelade kubb och sen vid 20:00 tiden så blev det en överraskning och då blev det strippning. efter det vi 23:00 gick vi ut på krogen och var ute tills den stängde.
 
 
 
Igår måndag den 27 maj var jag och köpte blommor och lite annat och planterade på våra 2 uteplatser som vi har. Planterade pelargoner, margeriter, petunior och lobelia på uteplatsen på kökssidan.
 
 
På uteplatsen på framsida planterade jag jordgubbsplantor, rabarberplantor, lite blommor och så sådde jag prästkragar, blåklint och dill.
 
 
 
 
 
 
Så det blev väldigt fint på våra uteplatser nu.
Och mitt psyko till ex fortsätter att skriva hot riktat både mot bara mig och mig och min älskling. Nu får fan polisen göra något för jag känner mig otrygg nu.
 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: nicklas

Du hotad varför då

Svar: för mitt ex tycker inte om att jag lämnade honom och fick en ny pojkvän så snabbt efter honom. mitt ex tycker inte heller om att jag försöker få ensam vårdnad
Maria Davidsson

2013-06-23 @ 01:19:22
Postat av: nicklas

Hmm okej men han är ju pappa till sitt egna barn. Men jag skulle inte bli förvånad över att om han inte kommer att kämpa för att få tillbaka honom många pappor gör allt nu lägger jag mig inte i. Men trevlig blogg keep up the good work

2013-06-30 @ 01:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0