Nya lägenheten

Ja nu har vi bott i den nya lägenheten i 5 dygn från i fredags den 1 mars. Det är väldigt skönt att bo här nu med min familj nu. Denna familj är underbar och vi kommer alltid vara tillsammans bara att det förmodligen kommer bli större så småningom om ett par år eller så. Jag är så lycklig nu med min älskling Fredrik. Du är så underbar älskling och jag kan inte leva utan dig för du är det bästa som hänt mig förutom Melvin då. Idag ska jag och Melvin för första gången till bvc här i Oskarshamn så det ska bli kul och träffa den nya bvc sköterskan som vi kommer ha. Hoppas Melvin har växt och gått upp i vikt. Vi har inte kommit iordning fullt ut än i lägenheten för vi håller på att packa upp pö om pö som man säger man tar lite i sänder. Men snart så har vi gjort iordning allt. I onsdags förra veckan så började min fina underbara son Melvin även att krypa så nu kryper han runt här så där man satte honom är han inte när man är tillbaka eller kollar på han. han är snabb. Snart så börjar det bli vår också och då ska vi även göra iordning på våra små trädgårdar för den lägenheten vi har är på bottenplan med uteplats åt båda hållen. Vi ska fixa iordning och så lite saker, vad får vi se och även köpa och sätta ner blommor. Det kommer bli fint för både jag och min älskling är intresserade av sådant.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0