Allmänt

Nu har vi snart bott i den nya lägenheten i 3 veckor och vi trivs mycket. Nu har vi kommit iordning helt och hållet också. Nu om dagarna så busar jag och gosar med melvin och han kryper runt för han har lärt sig krypa väldigt bra nu. Snart kommer det väl att han börjar ställa sig upp också för när vi ställer hann upp så kan han hålla upp sig och vi håller han bara i händerna så snart kommer det väl. I fredags så var vi uppe hos min mamma i Gamleby för att ta hem min bil, mina katter och lite andra saker också så nu är vi helt iordning. Älskling har en katt han med så nu har vi 3 katter för jag hade 2. Det är lite bråk mellan min ena och älsklingens katt för det blir ju ibland det mellan katter som inte har träffats innan. Snart blir Melvin 1 år med det är lite mindre än en månad kvar sen blir han 1 år. Tiden har gått fort, tycker det inte var så länge sen jag födde honom.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0