Barnavdelning 10

Ja nu har vi varit på barnavdelning 10 igen. Jag skulle på möte på familjerätten i torsdags vid 10.00 och det var jag. När jag kom till mötet så tyckte dem på familjerätten som jag träffade att Melvin var för svår och tungandad så då gick den ena in på bvc för dem ligger i samma hus och samma våning som bvc. Den ena gick då till bvc och pratade med den sköterskan som vi har och då fick vi komma in direkt till Ulla-karin som vår sköterska heter. Hon hade även en läkare hos sig och dem 2 tillsammans tyckte vi skulle åka till barn och till och med fick vi åka ambulans. I ambulansen fick melvin syrgas och så fick han en nalle. När vi kom till barn så fick Melvin mer syrgas och dem tog prover på han. Han fick inhalera ventoline med jämna melanrum och en annan medicin vid jämna mellanrum även den. När vi var där så hade han en sak på stortån för dem kollade syresättningen och pulsen. Vi var där från i torsdags till igår söndag. I fredags kom min älskling och hans son upp till Melvin och mig så dem har spenderat helgen hos oss. Det var skönt att dem gjorde det för kan inte vara utan min älskling.När vi fick åka ifrån sjukhuset igår så åkte vi till min mamma i Gamleby en liten stund och sen hem hit till Oskarshamn. Vi fick med oss medicin så Melvin ska inhalera här hemma så ska han bli bättre. Läkarna konstaterade att det är förkylningsastma. Medicinen vi fick med hem var detta:
 
 
 
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0