Öland och häktning

Ja i helgen som varit, alltså den 19-21 juli så var jag, Melvin och min älskling plus hans bror och broderns fru på öland vid sjön som jag är uppvuxen vid på sommrarna. vi var där och fiskade och bara tog det lugnt. Bara va och solade och så. Vi åkte härifrån Oskarshamn på fredagen den 19 kl 13:30 och åkte hem på söndagen den 21 så vi var hemma i Oskarshamn igen vid 15:00. På fredagen när vi åkte härifrån så åkte vi till kalmar och stannade på citygross och handlade det vi skulle ha över helgen. Sen så åkte vi över till öland och ner till sjön där vi var över helgen. Vi fiskade, grillade och pratade med släktingar till mig när vi var där.
 
 
Så här ser sjöboden ut som älskling, Melvin och jag sov i och Nicke och Becca sov i tält. Denna stugan är jag uppvuxen med om sommrarna och vara vid denna och även hade vi våran husvagn här på samma tomt förut när jag var yngre. Men husvagnen finns inte mer för den har brunnit upp för flera år sen.
 
 
 
Så här såg solnedgången på fredagen ut så det var så fint.

 I måndags den 22 juli så var min älskling och pratade med en polis på polisstationen här i Oskarshamn. Han gjorde det för att hoten som mitt ex skriver på sin facebook är riktat mot honom med. Polisen sa till min älskling att dem skulle försöka få tag i mitt ex och häkta honom. Så idag den 24 juli så ringde den polisen mig och sa att dem har fått tag på mitt ex Anders. Dem tog han uppe i säffle där han bor med sina föräldrar men dem förde han ner till Kalmar för att göra häktningsförhandling där. Dem ville göra den i Kalmar för det är ju i Kalmar län som vi bor i och hoten har ju varit riktat emot oss så det var därför dem gjorde den här. Så förhoppningsvis så är han häktad nu, men jag ska ringa och fråga han polisen imorgon om det.
 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: J

Hej Maria, uppdatera gärna information om Anders så vi som "känner" honom på internet får veta hur han verkligen är, det han skriver på facebook är väldigt skrämmande. Han verkar ha någon psykos eller något.

Svar: ok men vem är du
Maria Davidsson

2013-07-25 @ 12:31:14
Postat av: Anonym

Alltså jag känner anders vi är kompisar så snälla lägg ned nu föt fan jag jobbar som polis. Det han gjorde var fel men snälla han vr inte nykter sprit kan ändra om en människa så den görbfel saker. Så sluta skriv ut en massa jävla skiit. Ta reda på fakta innan

2013-10-05 @ 06:03:25
Postat av: Anonym

Alltså jag känner anders vi är kompisar så snälla lägg ned nu föt fan jag jobbar som polis. Det han gjorde var fel men snälla han vr inte nykter sprit kan ändra om en människa så den görbfel saker. Så sluta skriv ut en massa jävla skiit. Ta reda på fakta innan

2013-10-05 @ 07:59:44
Postat av: Anonym

Alltså lägg ned jag är är kompis med anders han vet felen han har gjort men fatta att man blir knäpp när man dricker. Då tänker man aldrig klart.

2013-10-06 @ 08:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0