Förlovade

Hej igen! Ja nu har det varit nyårsafton så nu är det nytt år alltså 2013. På nyårsafton hade vi bara 2-rättersmiddag detta året. Som huvudrätt hade vi fläskfilé, potatis och sås och som efterrätt hade vi vit chokladmousse med hallonsås.
 
 
Denna nyårsafton var väldigt mysig och trevlig även att vi bara var jag min älskling och min son Melvin och min älsklings son Neo. Vi var ensamma vi 4 för att vi var förkylda och lite hängiga. Våra näsor rann som bara den. Innan vi åt vår middag så vid 17 tiden var vi ute vid hamnen här i Oskarshamn för att kolla på årets fyrverkeri. Om ni vill se hur det var så kan ni gå in på denna sida https://www.facebook.com/maria.davidsson.52 och gå ner en bit. Även att vi är förkylda så var vi ändå ute vid tolvslaget och sköt lite raketer och kollade på när andra gjorde det. Vi gick till min älsklings bror och var på samma ställe där dem var och sköt raketer. Vi hade köpt en fyrverkeritårta och en japansk lykta. Lyktan fick vi inte upp för ståltråringen som pappret sitter i var inte hel så den lyfte inte. men vi såg andra lyktor som var på himlen. Vid tolvslaget också så blev jag världens lyckligaste för då förlovade jag och min älskling oss så bröllop äger rum någon gång under sommaren 2014.
 
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0