Flytt

Det vartänkt att jag skulle åka till min älskling i Oskarshamn i fredags egentligen och sen blev det sagt söndag men nu blir det imorgon tisdag för fick samtal från psyket i torsdags igen att anders är inskriven igen. Idag måndag planerar dem vilken dag nu i veckan som dem ska åka ut till Totebo för att kolla vilka saker och hur mycket som är Anders. Jag ringde hyresvärden i fredags och hörde hur länge jag kan ha möblerna i lägenheten och jag kunde ha dem längst till helgen den 2 3 februri nu om ett litet tag. Så då var mamma och jag och förstås Melvin ute i den lägenheten och delade upp sakerna och packade mina saker i kartonger. Vi ställde mina saker i vardagsrummet och låste den dörren för att Anders inte skulle kunna ta några saker. Men nu är det klart i alla fall. Så imorgon tisdag åker jag till min älskling för kan inte göra det idag för att idag ska jag tvätta. Sen när jag och älsklingen får en lägenhet som vi hoppas att vi får och kan flytta in i till den 1 februari så är det bara och bära sakerna in i flyttbilen som förmodligen blir en minilastbil. Vi ska kolla på en lägenhet denna vecka någon gång och då ska vi säga att det är kris att vi måste ha den lägenheten som vi ska kolla på. Mamma och vi åkte ut till den lägenheten i fredags kväll när mamma hade slutat jobba och så hann vi fixa allt så vi kunde åka ifrån den lägenheten vid 10 tiden på söndag morgon. Men det var lite konstig att sova där igen och man låg lite på spänn för ifall anders skulle smita från lägenheten och komma ut dit. Men det gjorde han inte så vi blev färdiga. Äntligen imorgon kan jag åka till älsklingen i Oskarshamn igen. 
 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: E.E

Det är inte normalt att hitta en ny kille så snabbt, rädd att vara ensam kanske? Hursom helst, Anders har problem, han har uppenbarligen en "okänd" diagnos som gjorde att att beter sig som han gör, jag pratade med han för första gången för 10 år sedan, redan då uppmanade jag honom att söka hjälp. Gör er alla en tjänst, ta tillbaka Anders, RED UT PROBLEMEN och se till att han får professionell hjälp och framförallt rätt diagnos vilket kommer resultera i medicinering och terapi., jag är övertygad att du, Anders och Melvin kan reda ut detta. Tänk på Melvin i första hand, därför måste ni reda ut detta oavsett om ni blir tillsammans eller inte.

Svar: vem fan är du som säger detta.
Maria Davidsson

2013-01-14 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0