Allmänt

Sen sist jag skrev ett inlägg så har det inte hänt så mycket. Nu är jag nere i Oskarshamn igen och det ska jag vara tills vi ska flytta i i våran nya lägenhet nästa vecka. Den är inte på 82 kvadrat som jag skrev i förra inlägget utan den är på 86 kvadrat. Nu i fredags den 15 så efter älskling hade kommit hem från jobbet och vi hade ätit så gick vi bort till älsklings bror med sambo och umgicks med dem. När vi kome hem från dem vid ca 23.30 så tyckte jag att min lille son Melvin hade tungt att andas och han hade hög feber så jag ringde sjukvårdsrådgivningen 1177. Dem fick lyssna på han genom telefonen och dem tyckte jag skulle åka in med honom. Så från natten till lördag till söndag morgon så var jag och älsklingen inne på sjukhuset i Västervik. Älsklingen var med för han hade inte sin son Neo den helgen utan han kom på söndagkvällen men älsklingen åkte hem på lördags eftermiddagen för han skulle upp tidigt på söndagen och iväg och spela innebandy. Men jag och Melvin fick åka hem på söndag förmiddagen. Jag har det så bra nu med min älskling, vi har inte bråkat något alls medans vi har varit tillsammans och vi har ändå snart varit ihop i 4 månader. När jag var ihop med mitt ex så bråkade vi redan i första månaden vi var ihop så det är tur att jag inte är ihop med han längre. Nu är det inte så länge till vi ska flytta in i våran nya lägenhet. Det ska vi göra den 1 mars så det är inte så länge kvar nu. Min nya familj är mycket bättre än den vi var förut. Min nya familj är denna nu:
 
 
 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Valentina

Trevligt att allt ära bra med dig Mia.
Du nämnde inte hur skönt det var att få komma bort en stund för att äta mat eller att du fick lite sällskap av någon. host-host

KRam

Svar: haha får väl skriva med det då hihi
Maria Davidsson

2013-02-20 @ 19:12:36
URL: http://valentinabara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0