synas

Ja i torsdags gick jag in i vecka 28 så nu är det inte så långt kvar så nu börjar det synas lite att jag har en gravidmage. 
 
 
I helgen har man gjort rätt mycket. Det jag har gjort är att igår på förmiddagen var vi inne i västervik och handlade och sen på eftermiddagen så gjorde jag lussebullar. Idag har vi varit på lite julskyltning här i Gamleby där jag bor. 
 
 
Imorgon ska jag på föräldrargrupp igen och sen på tisdag ska jag på ny koll på mvc. Men som vanligt ska jag till praktiken om dagarna. sen på fredag kommer min älskling och det längtar jag till.
 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Mm

Detta skriver anders på sin facebook.

http://i42.tinypic.com/s6oqhf.jpg

Svar: ok ja det är hot
Maria Davidsson

2013-12-05 @ 20:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0