Lördag 15 september

Ja nu i lördags var jag inne i Västervik och handlade lite mat och då var jag även inne på sjukhuset uppe på röntgen. Jag var på röntgen för att jag åkte in till jourvårdcentralen på fredags kvällen och därifrån blev jag uppskickad på akuten. Från början åkte jag in på fredagen för att jag hade ont och var hård på vaden så jag tänkte om det kunde vara en blodpropp. Jag ringde 1177 och frågade vad dem tyckte och dem sa att jag borde åka in så dem ordnade en tid till mig kl 21.00 på jourvårdcentralen inne i västervik. När jag var på aluten sen så sa dem att jag skulle in på röntgenavdelningen på sjukhuset på lördagen för att dem skulle göra ett ultraljud på benet. När jag var där inne så hittade dem inte några blodproppar i benet så det var skönt. När jag  hade varit på sjukhuset på lördagen så gick jag förbi ett ställe där det var barnbasar och då gick jag in för att kolla. Där inne fanns det privatpersoner som sålde kläder och sådant som deras barn hade använt och där hittade jag 4 pyjamasar till min lille Melvin för han behövde verkligen pyjamasar. Dem 4 pyjamasarna kostade totalt 40kr alltså 10kr stycket. Här kommer bilder på dem:
 
 
 
 
 
Här kommer även lite nya bilder på min fina och underbara Melvin.
 
 
Detta är den fina sjömans tröjan som Melvin fick av min alltså sin mammas faster med familj i doppresent. Min faster har virkat eller stickat den själv skulle jag tro.
 
 
 
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0