hembakat

hej idag när vår lilla familj kom hem från att varit hos
Melvins mormor sen i fredags så fick jag min nya
tidning hembakat i brevlådan. det var mycket gott i
den som jag kunde se när jag bläddrade i den. till helgen
ska jag baka både bröd och kakor ur den. det ska bli så gott.
I torsdags var jag och vägde och mätte Melvin hos bvc.
min lille son hade gått upp i vikt till nästan födslevikten igen för
alla barn går alltid ner i början. han hade även växt 2 cm
så nu är han 48 lång och väger 2930gram. imorgon ska jag
iväg och göra detsamma för det är ju en gång i veckan man gör det
i början. Dem kollar även mitt blodtryck när jag är iväg med melvin.
för nu några veckor vill dem hålla koll på mitt blodtryck.
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0