Möbler

Tja nu skriver jag lite igen. Ja i fredags kväll kom mina 2 bröder
upp till mamma i Gamleby från Öland. Sedan på lördagen kom
dem plus mamma hit till oss. Dem kom till oss för att mina bröder
hade med sig spjälsängen från Öland. Sedan hade vi köpt lite
andra möbler på erikshjälpen via mamma för hon visste att vi ville ha
sådana möbler. Mamma hade med sig lite andra överraskningar också.
Detta skåpet har vi köpt via mamma. Men vi hade inte sett det innan men
det var ju fint och precis typ ett sådant vi ville ha. Likadant med denna byrå
som kommer här efter.
Här kommer en bild på spjälsängen som även jag plus mina 2 bröder har legat
i när vi var små. Så den går i generationer till generationer att bli använd.
Det är en madrass till men ska fixa ordning madrass varet för det var lite skitigt
så ska tvätta det med vanisch.
De sakerna som vi fick som överaskning var mycket kläder till ungen som
mamma hade fått på erikshjälpen. Sen fick vi en tvättkorg som går att trycka
ihop och få platt. Sen hade vi köpt en pastagryta och en popcornmaskin
big popper från obh nordica som dem hade fått in på erikshjälpen. Även
en strykbräda har vi köpt som dem hade fått in där.
I torsdags förra veckan så fick vi in våran luftvärmepump och det är så skönt
för det är bättre luft här inne i lägenheten. Bättre värme och den går även att
använda som kylare till sommaren när det är väldigt varmt.
För en tid sedan skickade jag in och anmälde mig till baktävlingen bake off
som ska gå på sjuan gamla tv4 plus. Efter det så fick jag ett mail att jag skulle
fylla i en lång djupintervju och skicka in via mail. Efter de så läste jag i det första
mailet att om man gick vidare ett steg så skulle dem ringa upp och dem på meter
som har hand om den tävlingen har ringt upp mig idag. När dem ringde så blev jag
lite paff och lite nervös. dem frågade lite till och vi pratade men det blev ite så länge.
Nu skulle dem gå igenom dem som de har ringt upp och se vilka dem skulle ta upp
till Stockholm på ett möte. Det mötet skulle bli redan nästa vecka om jag skulle
komma med. För hon som ringde frågade mig hur min kalender var och då sa jag
att jag kunde alla dar utan torsdag.
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0