andnöd

då har man fått känna på hur det känns att ha andnöd. hade varit nere hos min mamma på erikshjälpen här i gamleby. var på väg hem och i en backe fick jag andnöd i typ 10 min. det gick bra till slut. var på läkarstation men dem sa att när det var första gången var det bara och ta det lugnt och vänta och se om det blir mer för då skulle jag återkomma. men min älskling var med och ringde till vår "kompis" och frågade om hon kunde komma och hämta mig och köra hem mig så jag slapp gå hem men då var flytten med hennes föräldrar viktigare än att hjälpa en kompis med riktig andnöd.
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det var ingen vidare kompis du hade. Hoppas att du mår bättre idag, och att du sluppit ha andnöd.

/Nettan

2012-01-03 @ 20:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0