ingen flytt

till helgen blir det ingen flytt men kanske nästa helg söndagen den 4 december.
det blir ingen lägenhet i högsby för vi var och kollade på en där men den var
inte något med. så vi ska kolla på en i almvik istället på måndag och den ligger i
samma hus som ett fint café som hyresvärden blev väldigt intresserad av mig när
älskling sa att jag var utbildad bagare konditor för den som har haft det innan har
sagt upp caféet. det är inte att köpa det caféet utan bara ta hand om det och så.
när älskling fick reda på om att hon sagt upp det och sa det till mig så blev jag
väldigt intresserad för jag har alltid velat haft ett eget café eller i alla fall ta hand
om ett café. om jag får möjligheterna till dett nu så kommer jag defenitivt ta chansen
till det. jag hoppas lägenheten i det huset är bra och fin för vi vill verkligen ha eget nu.
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0