flyttat

hej sorry att jag inte skrivit op ca 2 veckor men vi har haft fullt upp
med en flytt och upppackning av den. men nu är vi helt i ordning så nu
kan jag fortsätta att skriva. nu har vi kommit i ordning både med upppackningen
och adventsfint och till och med har vi satt upp julgranen. jag vet att det är för tidigt
men jag är sån ibland. men bebisen i magen är det bra. fredagen
den 2 dec var vi inne på andra ultraljudet och då kollade dem organ och
hjärnan och lite sådant och allt såg bra ut och det tyckte jag kändes helt
underbart. får se när jag ska på nästa ultraljud för när man är kraftig annars
så brukar dem göra ett extra ultraljud och det gör dem i vecka 35 någonting
och på onsdag är jag i vecka 20+0 så idag är jag 19+4. den 21 dec ska vi in till
barnmoskaren igen och då får jag nog fler tider till annat.
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0