allt är bra

nu var det ett tag sen jag skrev igen men nu kommer det lite igen.
det har varit lite strul mellan min kille och mig men nu är det så bra det kan vara.
det har varit så dåligt att jag har mått skit dåligt men som sagt så är det
så bra nu. nu letar vi efter en annan lägenhet för vi vill flytta här ifrån och börja om på nytt.
vi ska kolla på en lägenhet på torsdag som vi hoppas väldigt mycket på.
det är en lägenhet med egen ingång och trädgård så vi hoppas väldig mycket på den.
köket och badrummet var nyss renoverade så vi hoppas att vi kan få den.
den ligger i Åmål istället för i Säffle.
Som alla gör så drömmer jag om mitt bröllop så om ni vill kan ni gå in på denna hemsida
och tävla om ett presentkort på 20.000 kr hos Lilly.
http://www.tlcsverige.se/tavling
Jag har haft en bra påsk med god mat och sådant som hör påsken till. killen och jag
var hos hans föräldrar. på lördag när det är valborg så ska killens föräldrar komma
och äta middag här. vi har en hund med som är en blandning mellan labbrador och
dobberman och lite grey hound. hon heter selma. lägger inte upp en bild för pga
för förra ägaren misshandlade henne. nej nu ska man gå och göra mat och det blir
korv och spaghetti.'
//glad påsk i efterskott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0