tivoli

jag hade en trevlig födelsedag där jag fick en fin skarfs/halsduk av min älsklings
föräldrar. utav min fina underbara älskling fick jag en länk till min klocka för
armbandet jag hade på klockan var ett läderarmband och det slits ju så fort.
jag gav han också en länk för han fyllde år fredagen innan mig. i fredags gick
jag och min älskling på marknaden. jag köpte lite plastpåsar/fryspåsar en present
som jag skickade iväg till min underbara vän för hon fyllde 30 den 6/9. sen köpte min
älskling en t-shirt. i lördags gjorde jag inte så mycket mer än att sitta vid datorn och
kolla på olika saker på olika kanalers play på deras hemsidor. igår eftersom när jag
skriver detta inlägg är klockan 01.10 då är det måndag redan då var jag och min
älskling på tivolit här i stan för dem var kvar till igår. vi åkte en karusell men
eftersom jag inte tycker om att åka så blev jag illamående. efter vi hade åkt så
spelade vi på lite saker som lotterier och jag vann 3 små gosedjur och sen spelade
jag på chokladhjul. jag chansade 3 ggr men vann inget men så hade jag en tia kvar
och jag tänkte skulle jag spela en gång till, min älskling sa att jag inte skulle men
jag gjorde det och så vann jag en stor stor toblerone på 2kg fast det är mindre
toblerone i den. det var allra första gången jag vann sån stor choklad någon gång.
min älskling blev förvånad för han stod inte vid mig när jag vann för han gick runt lite.
//ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0