ingen flytt

hej på er igen!! nu är det så att det inte blir någon flytt till öland
för har brutit kontakten med min pappa som bor där nere.
jag och min älskling fick inte bo hos honom från den 22 sept till den 4 okt.
vi skulle vara där så länge tänkte vi för att kunna fira min födelsedag den 23 sept
och att min älskling skulle på jobb intervju den dagen med. sen skulle vi vara där
över skördefesten men som sagt så blir det ingen flytt bara därför.
istället så kanske förhoppningsvis det blir en flytt upp till åre eller trakten
därom kring. idag har jag bakat sega choklad muffins och gjort en tårta som
heter glömminge tårta en sorts marängtårta. jag har gjort det för att min älskling
fyller år idag.
//ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej vad tråkigt. Men kan ni inte flytta dit ändå?

2010-09-19 @ 02:56:51
Postat av: Anonym

Varför just Åre?

2010-09-19 @ 02:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0