födelsedag

hej igen då är det min födelsedag idag.
igår onsdag tvättade jag, bakade tårta och gjorde en fiskgratäng
till middag. imorgon fredag är det marknad här i säffle och då ska man se om
jag köper något. sen på kvällen och lördag och söndag är det tivoli.
då blir det väl att åka karuseller som min älskling tvingar upp mig i.
jag tycker inte om att åka för mycket karuseller som går för mycket upp och ner
eller snurrar för mycket. imorgon när det är marknad blir det att äta
kålsoppa till middag med äppelkaka efter, det är tradition här i säffle på marknads-
dagen. jag hoppas jag kan få ett jobb så fort som möjligt. jag har sökt en del jobb
kring åre. jag vill upp dit för att lära mig att åka skidor utför.
//tack på förhand ni som grattar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis:D

2010-09-23 @ 20:44:24
Postat av: Anonym

ha den äran

2010-10-04 @ 23:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0