sommar

hej på er alla som läser min blogg.
nu är det bara 6 dagar till jag och min kille ska åka till öland.
det ska bli så kul och trevligt vid midsommar.
hoppas dem tycker om min pojkvän och är trevliga mot honom.
ni som har läst att jag gått ner i vikt så här mycket  har jag gått ner.
förra året i augusti vägde jag 127,3 kg och nu väger jag 108 kg så det är en hel del.
jag känner att jag kan röra mig mer nu utan att bli så himla andfådd.
jag hoppas att alla har det bra nu när det är sommar och snart midsommar.
jag ska som vanligt binda mig en krans och så ska jag ha en klänning som är
utan axelband bara sitter uppe med mycket gummiband över brösten.
alla mina vänner i västerviks trakten hoppas jag att ni har det bra.
jag hoppas att jag kan gå ner till under 100 kg för då blir jag glad.
min målvikt är 65-70 kg någonstans typ. jag älskar min pojkvän väldigt
mycket och det vet jag att han gör med mig med för det har han skrivit på
sin facebook idag när han hade rast på sitt jobb.

//ha en bra och skön midsommar

Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte att det är insidan som räknas! :)

2010-09-20 @ 16:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0