Söndag

Igår var jag och min mamma och besökte mormor på sjukhuset men
det var inte bra. Hon var mer djupare in i sig själ och i medvetslöshet.
Mamma och jag var där hos henne från 10.40-11.50 och då när vi åkte
levde hon fortfarande men sedan när vi hade varit hemma ett tag någon
gång mellan halv 3 och halv 4 på eftermiddagen så ringde dem från sjukhuset
att mormor hade dött. Så nu är jag lite ledsen men ändå int så mycket för
det var det bästa som hände henne och inte behöva ligga sådär typ som ett kolli
som man brukar säga.

Idag på eftermiddagen så var jag hos min bästa kompis som faktiskt fyllde år idag.
Hon fyller 29år och det innebär att nästa år fyller hon 30år och då ska vi ha fest.
Lita på det!!! Detta är min bästa vän:



// Ha det skönt nu på sensommaren

Kommentarer
Postat av: Valentina

25 är BLEV JAG !!!!



2009-09-07 @ 23:21:43
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0