Fredag

Helgen som har varit alltså den 28-30 augusti stod mamma och jag och
sålde saker på Loftahammars utställningen.
Vi sålde rätt så mycket saker så vi fick i alla fall ihop det som vi hade
betalat för att stå på utställningen och lite till.
Vi fick ihop ca 200-300 kr mer än det vi hade betalat för det så vi gick med lite vinst.
Så här såg våran monter ut där vi stod och sedan hade vi dessa skyltatr på oss som
visade att vi var utställare.





Idag har det inte varit en bra dag för mig. På morgon när jag och mamma kom
bort till mormor för att ge henne medicin och frukost så låg hon fortfarande kvar
i sängen. Vi brukar åka till henne och hjälpa henne med frukost och medicin
på morgon för att annars glömmer hon att äta och ta medicin. Hon låg kvar i sängen
för hon hade fått en hjärnblödning under natten så hon var inte kontaktbar alls.
Mormor var dålig så vi fick ringa efter ambulansen så hon fick komma till sjukhuset.
Mamma och jag åkte efter i våran bil och med in till sjukhuset och där fick vi
reda på att det var en kraftig och stor hjärnblödning och läkarna sa att det är
fara för livet. Mormor är ju ändå 87 år så hon har levt ett långt liv. Nu hoppas jag
bara att hon somnar in rätt så snart för det blir inte roligt för oss om hon blir liggande
länge som ett kolli som man säger. Det har varit en tung dag för mamma och mig.
Det var meningen att jag hade tänkt att gå och träna på gymmet idag men det
orkade jag inte för det som hade hänt. Jag kommer bli ledsen när hon går bort men
det är bäst för henne att gå bort fort och inte liggandes så där som hon blev.
Detta är min mormor:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0