Borgen

Jaha då var man på borgen i Norrköping igår för första gången.
Men inte sista för det var så trevligt där så när det är några bra
band så åker man dit. Igår var jag där och lyssnade på Scotts
och dem är ju alltid bra och Henrik, sångaren i Scotts han är ju
bara så snygg men inte snyggare än Andreas i Highlights.
Här kommer lite bilder
Det här är jag och min kompis Camilla och sedan hennes pappa bakom.
Min mamma och jag var hos dem på lite ägg och räkmacka innan vi åkte
med bussen till Borgen. Det här är i bussen på väg till Borgen.
Det här är min mamma som sitter in till fönstret och sen är det Camillas
mamma som sitter jämte min mamma.
Här är lite bilder på Scotts.
Här är en bra bild med Henrik och mig.
//Scotts är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0