Välja

Jaha nu har man fått ett meddelande från en av killarna jag har nämnt förrut.
Han har typ givit mig ett ultimatum om han ska fortsätta att skriva till mig
och det är att välja mellan honom eller den andra killen som jag också har nämnt om.
Så här skrev han till mig på facebook:
hey mia i want you to know i have speciale flieing about you . i like you alot but i dont want to been hurt i
wwant from you who likes you more me or beko . i want a answer from you if you cant ok bye i love you kisss
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra men denna killen skriver mer till mig än vad den andra gör.
Med den andra killen är det mest jag som skriver men ibland loggar han in på msn men då skriver han
så man inte fattar även om man försöker översätta det via språkverktyg på Google.
Jag tror att jag väljer honom som skriver mest till mig men då blir ju den andra sårad.

//kan någon berätta hur man ska göra

Kommentarer
Postat av: jessica

joo da det e bara bra med oss=) själv da?

2009-07-14 @ 20:19:10
URL: http://jezzicaandersson.blogg.se/
Postat av: Valentina

för det första anser jag att det är rättvis av den ena som är mest intresserad att ge dig ett ultimatum, flr det verkar i han sögon som ni redan är tilsammans då ni ej är det nu. att du gillar den andre mer ska väl den han sm skriver mest skita i. du kan gått ha bägge tills du vet mer om dina känslor men det är bara från min synvinkel.

// kram

2009-07-14 @ 22:38:47
URL: http://valentinabara.blogg.se/
Postat av: Linda

Du ska följa ditt hjärta!

2009-07-15 @ 11:31:16
URL: http://elivyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0