Recept

Då är man snart färdig med att sortera och kopiera recept från ica:s buffé tidning.
De recept som ser goda ut kopierar jag.
Först lägger jag upp en hög med många buffé tidningar och sen går jag i genom alla som jag har lagt upp på hög.

Min bästa vän är så snäll och rar.
Tack V för kommentaren som du skrev.
Du är verkligen en sann vän. Detta är min bästa vän tillsammans med mig.



Jag är lite avis på min pappa nu för han är på dansbandsveckan i malung
och det vill jag också vara. Men jag älskar honom ändå mycket för han är ju min pappa.

// Ta hand om era vänner

Kommentarer
Postat av: Valentina

vad snygga vi blir då på bild! tjusigt alltså =) !



Hade ej varit helt fel att spana in Arvingarna i malung nu ..

2009-07-16 @ 01:28:45
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0