Kärlek

Nu har jag skrivit tillbaka till han som gav mig ett ultimatum och att jag vill ha han.
Jag hoppas han blir glad för det och skriver mycket till mig.
Jag känner att han är den jag vill ha för det pirrar i magen när jag läser det han skriver till mig.
Han är faktiskt också rätt snygg och verkar vara en kille som har båda fötterna på jorden.
Han är yngre än mig men vad gör åldern om man känner kärlek. Han är 20 och dem som vet vem jag är
vet hur gammal jag är.



Inte så bra bild men han är det som jag vill ha.


Kommentarer
Postat av: Valentina

" Du lssnade till ditt hjärta om vet vad det känner! det finns ingen annan mer än du som bestämmer! "



hi hi

2009-07-16 @ 01:31:03
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0