Irriterad

Jag jobbade medans sommarkrysset var i lördags och då hade jag tänkt att kolla på det
på tv4 replay men dem har inte lagt ut helprogrammet än. det gör mig väldigt irriterad för jag vill se programmet.
Jag är även irriterad på allt regnande. Nu räcker det tycker jag för annars så får vi inte plats med så många
campinggäster för det blir för blött.

Jag blev lite besviken igår när en av mina bröder ringde igår och sa att dem inte kommer förräns
den 7augusti när jag åker hem igen efter har varit nere hos pappa och dem.
Dem åker alltså upp hit samtidigt som jag gör med bussen.

Men jag är även glad nu för att jag har bestämt mig vilken kille jag ska ta utav dem som är
intresserade av mig. Killen vet att jag har valt honom och han vet vem han är, en kille som börjar sitt
namn med J. Jag älskar honom redan även att vi inte har träffats men jag känner att han är en bra kille.

// peace

Kommentarer
Postat av: Valentina

ja det är bra gumman ! UT MED IRRITATIONEN ! =)

Stråååååålande !

/



FREDDY: She is 24 now to as you are =)

Take care

2009-07-20 @ 12:24:10
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0