God morgon

Nu är det ännu en ny dag och det är soligt och varmt.

Idag ska min mormor komma hit på lunch men åker hem till sig i eftermiddag.
Min mormor är lite dålig så jag tror att det inte tar så länge innan hon går bort.
Mormor har lunginflammation och hon är svag.
Det hon gör om dagarna är inte så mycket utan hon bara sitter mest och tittar på tv
eller bara sitter och glor. Hon är lite täpp i näsan och hon hostar och är lite snuvig.
Hon hostar lite blod och börjar att kissa på sig nu och hon har lite demens.
När hon kissar på sig så ser vi att det är blod i kisset också.  Det är ledsamt när jag vet
att det kanske inte tar så länge till för allt detta men det är skönast för henne för hon saknar
min morfar för han dog redan 1991 så min mormor har levt själv länge. Mormor är ju ändå 87 år.
Bilden är innan hon blir sjuk och dålig.



Idag är jag ledig men imorgon jobbar jag igen och i 4 dagar så jag jobbar till och med torsdag
om det inte blir ändrat. Det är ett roligt jobb att ha som sommarjobb för man träffar mycket trevligt
folk och ibland får man prata engelska och då övar man ju upp det. Jobbet jag jobbar på är på en camping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0