God morgon

Nu är det ännu än ny dag fast när jag vaknade så stod det som spön i backen.
Det regnade alltså och håller på än. Men det är bra att det kommer regn för det behövs verkligen för det
är torrt i backen.

Idag ska jag jobba från 14-21 och det ska bli kul att se hur mycket folk det är på campingen nu.
Idag ska det också vara lite aktiviteter på campingen för idag kan man få flyga i en helikopter och se området från luften och fotografera om man vill. det skulle jag vilja men jag börjar jobba klockan 14 och det är just vid den tiden som det ska börja. Men när jag jobbar kvällstid så missar jag vissa tv-program som jag vill se som t. ex. Lotta på Liseberg för det är ett bra program och lika så Allsång på Skansen imorgon.

Igår när jag låg och skulle försöka somna fick jag ett sms från en av killarna som jag har berättat om förut och det var ett väldigt fint sms. Det gjorde mig rörd och fick bra känslor av det. Den killen kan verkligen göra en tjej bra till mods. men jag vill ju inte ha den killen utan den andra av dem men han skriver ju alldrig tillbaks till mig för jag har skrivit till han via facebook. Den killen som jag fick sms av skriver hela tiden till mig och jag skriver tillbaks till honom så jag vet inte....

Kommentarer
Postat av: Valentina

Underbart att en av killarna får dig att lé och göra dig bra till mods. Tummen upp för detta!



Den enes förlust är den adres vinst. Kilen som ej ger dig uppmärksamhet kommer märka snart att det finns konkurens om dig och då ska du se på andra bullar. han kans ju iochförsig ha fullt upp med plugget. men det vet manju aldrig.

// XD

2009-07-07 @ 00:32:08
URL: http://valentinabara.blogg.se/
Postat av: Valentina

Hakuna Matata med grabbarna=)



Tiden visar vem som är seriös.



// simma lugnt och grejjer

2009-07-07 @ 00:34:42
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0