Färdig

Då är man färdig att sätta priser på de saker vi ska sälja på Loftahammarsutställningen.
Vi har satt priser och gjort i ordning i olika grupper och högar.
Jag längtar tills dem datumen kommer.

Jag jobbar igen imorgon till och med onsdag mellan klockslagen 08.00-15.30.
Jag hoppas det inte blir väldigt regnigt för då kommer det inte så mycket folk till campingen.

Har pratat med mina bröder på telefon idag och dem kommer nog lördag eller söndag nästa vecka.
Det är bra för jag saknar dem lite för det är inte så ofta jag träffar dem.
Detta är min lillebror sär han slutade årskurs 9 i juni. Han är längre än mig och han ska börja gymnasiet
nu i höst i augusti. Jag älskar honom mycket för han är ju min bror. Han ska gå på en linje med data och programering.



Fredy om God kväll:
vad vacker du är:)
you have bautiful eyes
krammar Alfred

Den som skrivit detta är en snäll och rar person.
Denna kommentar har jag fått och det är en fin kommentar.

//ta hand om er det gör jag om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0