Gamleby folkpark 60 års jubileum

I lördags var jag på folkparken i Gamleby för dem firade 60 års jubileum.
Som lite firande så hade dem först på eftermiddagen lite barnprogram
med filliokus fredrik och något annat men sen på kvällen så var EMD där 
och uppträdde. Som vanligt var dem superbra. Dem uppträdde mellan 21-22.
Efter det så var det dans till Dannys till 01.00 men jag och min mamma vi var där till 
23.40 bara för det var kallt och inte roligt. När EMD sjöng så var det bra och roligt men 
inte efter att dem hade slutat. När mamma och jag kom till folkparken vid 20.10 så sprang 
Erik segerstedt förbi mig för att springa ut på fotbollsplan som också ligger där för där spelar
Gamleby sina matcher. Innan han skulle på scen spelade han och några killar från bandet
lite fotboll. Här kommer lite bilder.









//EMD är så bra, visst är dem!!!!!

Kommentarer
Postat av: Valentina

Super bra du verkar ha haft! känns lite torrt att man missat detta härliga händelse med tre fina grabbar. EMD är bra det håller jag med om.



Klaart grabbarna ska hålla sig i form när de är på ture och fotboll kan ju spelas när som helst och var som helst.



/ KRAMIZ

2009-08-11 @ 22:21:22
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0