Struntar

jag struntar i hur det är mellan jenny och lennart nu för jag har hittat en annan mycket bättre kille nu och han är helt underbar. han gör har ett lugn över sig som gör mig lugn. han ställer upp för mig och hämtar saker åt mig om det är något jag vill ha ibland. han jibbar som kock och gör mat hos mig första gången han är här. vi har skypat sen den 28 augusti och började chatta med varandra den 27 augusti. han var här hos mig i tisdags till igår alltså från den 12-14 september. han är jättefin som person. 
 
 
här är han och heter Lenny och han är den finaste kille jag haft och han gillar mig som person för den jag är och är småförtjust i mig så han tror att det kommer komma känslor. han saknar mig när vi inte är med varandra precis som jag gör med han.
 
 
i tisdags kväll när vi hade ätit middag så var vi och bowlade och jag vann ler. 
 
 
 
i onsdagskväll som lite kvällssnacks så åt vi ost och kex som var så mysigt. även min katt skulle vara med.
 
//ha det gött
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0