sorry

Sen jag skrev sist så har det hänt lite men inte så mycket. Helgen vecka 37 alltså efter jag skrev sist så hade jag min son Melvin hemma hos mig så vi mös mycket den helgen. Den 18 september va jag med min andra son Wille hos tandläkaren och dem sa att han har väldigt fina tänder och då blir man lite stolt att man gör ett bra jobb med dem. Lördagen den 23 september hade vi kalas här hemma för jag fyllde år den dagen. Jag gjorde tårta till till fredagen för jag tog med till skolan dagen innan. Här är tårtan jag gjorde.
 
 
Den 25 september var jag hos min svägerska efter skolan. Vi hade det väldigt trevligt då.Fredagen den 29 september åkte jag till Stockholm efter skolan. Jag åkte till den killen jag dejtar för han bor ju i Stockholm. Jag var där från fredag till söndag. Den lördagen när jag var där uppe så var vi på mall of scandinavia och då var vi i lite olika butiker. Två av dem vi var inne i var disney butiken och lindt butiken. köpte lite godis i lindt butiken men det blev inget i disney butiken för det var så dyrt där.
 
 
 
 
På lördagskvällen när vi skulle äta middag så gjorde killen jag dejtar en väldigt god middag.
 
 
 Söndagen där sen åkte jag hem och åkte och hämtade min son Wille från hans pappa och sen var vi hos min svägerska Milena och hennes barn för att fira mina barns kusin. Hon hade nyss blivit 2 år. Torsdagen vecka 40 alltså den 5 okt så fick jag min andra tatuering på andra armen från min den andra. Han som gjorde den fyllde även i min gamla.
 
 
den nya.
 
 
 den gamla som blev ifylld.
 
Helgen vecka 40 hade jag båda barnen så full fart den helgen så det var 2 veckor att inte träffa Lenny som killen jag dejtar heter. när jag fick min son Melvin på lördagen den 7 oktober så när han kom så hade han klämt tummen.
 
 
 men fredagen den 13 okt åkte jag upp igen till Lenny och var över helgen. 
 
 
 På lördagen var vi och träffade Lennys syster med familj och det var trevligt.sen på eftermiddagen åkte vi hem till Lenny igen och han gjorde en fin räkmacka till mig.för det var ju räkmackans dag i lördags.
 
 
 på kvällen där sen så var vi på bio och såg filmen snömannen och den var bra och spännande.
 
 
när vi kom hem från bion åt vi lite kräftor och smörgås.
 
 
denna vecka har jag min yngsta son Wille. mammas plutt.
 
 
det är nästan 2 veckor till jag får träffa min darling igen. han kommer ner till mig nästa helg alltså helgen vecka 43. han kommer även helgen 44. så då blir det bara en vecka däremellan. 
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0