Shoppingdag och morsdag

Igår var jag helledig från skolan för skulle på ett möte på barnhabiliteringen som jag går på med melvin men det var utan han denna gången. Först på morgonen vid 09.00 lämnade jag barnen på dagis trots att det var stängningsdag på dagis. även att det är det ibland så får man ha dem på dagis om man behöver men det brukar vara väldigt få som är då. jag behövde ju ha dem på dagis för skulle ju på mötet. Efter jag lämnat barnen på dagis så körde jag in till stan (Västervik) för att möta upp min svägerska på nilssons konditori för en fika. Efter ett tag så gick vi till busfrö nytt och bytt. Det är en secondhand butik som man kan lämna in kläder och saker på och även få lite av pengarna tillbaka som dem säljer det man lämnar in för. Efter en stund där så gick jag på mötet och sen efter det så mötte jag upp min svägerska igen på mc donalds. henne ena dotter fick en glass där men vi åt inte då för åt senare när vi hade mött upp min bror och den äldsta dottern som var på skolan. Mellandottern och yngsta var med oss hela tiden. Mötet gick i alla fall bra. efter mc donalds så gick vi i lite affärer till och sen mötte vi upp min bror och äldsta dottern för att gå och äta på donken. efter det så skilodes vi åt och jag åkte till lite andra affärer vid infarten till västervik och handlade och efter det så åkte jag hem för att hämta barnen på dagis och sen hem för att äta. här kommer bilder på det jag shoppade.
 
 
Den här hängpetunian fick min mamma av mig i morsdag present men lite tidigt idag istället för imorgon.
Idag hade vi min bror och svägerska och alla barnen på lunch här. min mamma jobbade men min bror var och hämtade henne när hon slutade. När dem kom så fikade vi lite morsdag fika. vi gjorde det idag för imorgon skulle deras familj fira morsdag med min svägerskas mamma. det är alltid trevligt att ha dem här. mina barn får leka mycket så mina barn somnade ovaggade nu ikväll. min äldsta sover ju inte middag så han somnade med en gång när han la sig i sängen. det tog lite längre för min yngsta men han sover nu med. la båda i sängen  vid 19 och dem sov när kl var 19.30. här är jag och mina barns kusin.
 
 
 
 
denna bikini köpte jag till mig.
 
 
denna uv-dräkt köpte jag till min wille för melvin kunde ha den han hade förra året.
 
 
dessa 3/4 byxor köpte jag till mig.
 
 
dessa skorna köpte jag till melvin.
 
 
dessa blommorna och balkonglåda köpte jag som nu är på min balkong. det är blå hänglobelia och gula stjärnöga.
 
 
dessa shorts köpte jag till mig
 
 
dessa 3/4 byxor köpte jag till mig.
 
 
en annan bild på denna
 
 
detta är tomatplantor. den närmast i bild är från melvins dagis. den uppe köpte jag igår så nu hoppas jag på tomater i sommar.
 
 
här är den andra balkonlådan med andra blommor. det är vita hänglobelia och en kärlekspelargon.
 
 
en annan bild på samma.
 
 
regnbyxor som jag köpte till melvin som han ska ha hemma till en regnjacka som han har fått av mormor. han har ett annat regnställ på dagis.
 
 
dessa 3/4 byxor köpte jag till mig.
 
sen när vi hade ätit igårkväll så åkte jag och lämnade barnen till min mamma ett par timmar. jag åkte till min bästa vän för hennes man skulle tvätta min bil. medan han gjorde det så fick jag min första tatuering. det var min bästa väns fostersyster som gjorde den och jag är väldigt nöjd med den. här kommer en bild på den.
 
 
//ha det gött
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0