Magnetröntgen

ja idag har jag och min melvin varit inne på sjukhuset för hade fått en tid för magnetröntgen med melvin. det gick bra med den men han var lite orolig gnällig när han vaknade. men det var läskigt att se när han sövdes. det var första gången för han. men som sagt så gick det bra. en bild från uppvaket.
 
 
 
det gick även bra att vara barnvakt åt min guddotter i lördags till i söndags. på söndagen så gick vi till lekplatsen som ligger nära där min bästa vän bor alltså min guddotters mamma. när vi var där så kom hennes föräldrar dit och så var vi där en lång stund och så blev jag och mina söner inbjudna på lunch. då åt vi lunch där och så satt jag och min bästa vän och solade i deras trädgård efter. så jag fick färg så det gör lite ont nu. det har ju varit sommarvärme i 1 1/2 vecka nu. lite bilder som visa att jag fått färg.
 
 
 
 
bild på wille från lekplatsen. han gungar och älskar det.
 
 
//ha det gött
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför behövde melvin magnetröntgen? Hoppas det inte är något allvarligt!

Svar: Jag går med melvin på barnhabiliteringen och det var dem som skicka remiss för att kolla hjärnan för hans överaktivitet
Maria Davidsson

2016-05-09 @ 21:16:42
Postat av: Anonym

Hoppas det löser
Sig på bästa sätt och ni får den stöd och den hjälp ni behöver! Bra kämpat!

2016-05-10 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0