barnvakt

Ja idag är det tisdag. Till helgen ska jag vara barnvakt åt min guddotter så hennes föräldrar kan få gå ut och dansa tillsammans för en gång skull. Men innan helgen så ska jag imorgon på praktiken igen men istället för till 17 så ska jag bara vara där till 13.30 för det är ett företag som ska ha en rekryteringsträff vid 14 imorgon som jag ska gå på och se om man kan få jobb. Skickade även in på ett annat jobb igårkväll. Jag hoppas att jag kan få ett jobb snart. Ett sommarjobb skulle vara skönt så vet man ju inte om dem tycker om en kanske man kan få tillsvidare sen. Jag har 6 stycken jobbansökningar ute som jag väntar på. 

Att man ska sakna en viss person så himla mycket. Jag tycker om han som person och han har hand om mina barn så bra. Mina barn tycker om han med och även min mamma har godkänt han. Mina känslor för han bara växer.

//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0