valö

För en gångs skull när jag har varit barnfri i helgen så sov jag ut ordentligt till halv 11 igår förmiddag. När jag och killen jag dejtar vaknat så tog vi det lugnt och åt lunch som blev som brunch istället. Efter det så gick vi en promenad runt hela bysjön som tog 1 1/2 timme. Efter det handlade vi ingredienser till egengjord pastasallad som vi skulle ha med oss som picknick till valö. Valö är ett ställe som det var dans på igårkväll. Vi dansade mycket och det är jämt mysigt att dansa med killen jag dejtar.


Valö var en fin plats och låg så fint. Det var rätt kallt igårkväll men när man dansade mycket på ett trångt dansgolv så var det inget man märkte.

Idag är det hemfärd från Åtvidaberg men vi kommer ses om mindre än en vecka för kristoffer som han heter frågade mig vad jag gör till helgen som kommer. Har inget planerat så han kommer till mig. Han säger även att hans känslor ökar. Jag har mycket känslor för han.

//ha det gött 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad roligt d låter! Håpas att sexet fungera bättre!

Svar: Har inte haft något än
Maria Davidsson

2016-06-06 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0