Åtvidaberg

Idag är jag hos killen jag dejtar. Jag åkte hit så jag var här vid 10.45 i förmiddags. Vi har haft en mysig dag. När jag kom så efter ett tag så gick vi och handlade och sen åt vi lunch där han bor. När vi hade gjort det så efter ett tag så gick vi och badade och solade. Sen gick vi en promenad och såg fin utsikt. 



Vi såg också en stor herrgård i åtvidaberg som heter adelsnäs.


Får se hur morgondagen blir. Det jag vet är att vi ska på dans till valö och dansa till casanovas. Det är så mysigt att dansa med killen jag dejtar. 

Det var någon som kommenterade på något inlägg och frågade hur det är med barnen och om dem träffar sina pappor. Ja så här är det. Barnen mår väldigt bra. Dem är med mormor denna helgen och tycker om det. Melvin min äldsta träffar inte sin pappa. Hans pappa hör aldrig av sig och det tycker jag är skönt. Wille min yngsta träffar sin pappa varannan helg så med honom har vi kontakt och han och jag kommer bra överens nu så det är skönt.

//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0